poniedziałek, 26 stycznia 2015

Home of Walking Death!......

Witajcie.


Tytuł wpisu może Was wprowadzić w lekki błąd bo nie będzie dotyczył serialu o tymże tytule.

Jak pewnie zdążyliście zauważyć gram w Mordheim bandą Nieumarłych. Dla tego postanowiłem zmontować przytulne domostwo dla zacnej grupki świeżych zwłok.
Z początku zastanawiałem się czy zrobić to na zasadzie jednego "placka" terenu, czy też pójść w modułowość i zrobić zestaw małych elementów które można dowolnie ustawiać w zależności od potrzeb.

Same nagrobki nie stanowiły jakiegoś problemu projektowego. Za to z ogrodzeniem miałem problem.
Zastanawiałem się czy zrobić wysokie metalowe ogrodzenie, niskie zniszczone ogrodzenie z bali czy zwykły płot z furtką.
Wybór padł na ten ostatni. Zamiast jednak robić klasyczne sztachety zaostrzone i równo podocinane, postanowiłem poszaleć i zrobić przypadkowo pozbijane deski jedna obok drugiej z kilkoma ubytkami.

Chwilę to potrwało i tak oto skończyłem prace nad cmentarzem uniwersalnym do systemów 25/28/32mm.
Prezentuje się on tak:




Sekcje ogrodzenia mają po 20 cm długości.
Nagrobki średnio mają 3,5 cm wysokości (tak, wiem że trochę "wypasione" ale za nimi maja się chować modele i według mnie wygląda to lepiej).

Jak widać na fotografiach Wampirzyca i jej świeże zombie czują się jak w domu.

P.S. Poszedłem za ciosem i buduję kilka krypt oraz mauzoleum- Wampir nie może tak po prostu przechadzać się po cmentarzu, musi mieć godne jego statusu schronienie podczas wyjazdów w plener.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz