środa, 14 stycznia 2015

Chwila na podładowanie baterii...i dalej do roboty...

 Ostatnio niewiele pisałem bo miałem chwilę do rozplanowania dalszych prac i do odpoczynku.

Ale już jestem i działam dalej. Jako że zakończyłem jeden projekt (x-wing) a drugi jest na ukończeniu (stół Malifaux) to pomyślałem że zacznę kolejny.

Zabieram się ostro za Mordheim/Warheim.
Pomysłów na makiety mam tak dużo że pewnie i na dwa stoły da się to wystawić.

Jako pierwszy projekt który powędruje na warsztat wybrałem wieżę ciśnień lub wieżę maga/astrologa która będzie stanowić centralny punkt stołu i będzie tym samym najwyższą budowlą.

Dodatkowo pomyślałem że fajnie będzie zrobić z tej wieży gadżet do gry.
I tak oto powstanie dice tower skonstruowany w formie budynku. Nie będzie to przeszkadzało w grze bo modele będą się poruszać po zewnętrznych rampach.

Pomysł dość ambitny ale mam nadzieję że szybko uda się go zrealizować.

W międzyczasie przetestowałem technologię wieży kości i mam tym samym podstawę do tablicy wyników/wieży komentatorskiej do Blood Bowla.
Dodam tylko kilka detali.
Na razie prototyp wygląda tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz