piątek, 19 grudnia 2014

Znaczniki Malifaux.

Zmotywowany przez jednego z czytelników postanowiłem wykonać znaczniki do Malifaux.

Osobiście nigdy nie grałem w tą grę i nie do końca wiem do czego te znaczniki mają służyć.
Posiadam bandę Kirai i jej duszków ale nie miałem okazji ani razu wystawić ich na stół.
Zasad tez nie czytałem.

Tak więc z masą niewiadomych, posiadając jedynie wskazówki gracza, zabrałem się do roboty.

Po dniu poszukiwań ciekawych grafik zmontowałem wszystko do kupy i wrzuciłem na laser.
Oto efekt:

                                               Znacznik Blast. Największy z całego zestawu.

                                                    Znaczniki Scrap, Corpse, Schame.

A tu maluszki.


Musze wprowadzić kilka poprawek ale zarys ogólny juz widzicie.
Mam nadzieję że przypadną Wam do gustu.

Pozdrawiam.
Rey

3 komentarze:

  1. Cze Reyki.
    Znaczniki oprocz blastowych powinny byc tego samego rozmiaru (30mm).
    Blasty powinny byc 50mm.
    Troche malo czytelne sa te znaczniki, ale moze to wina zdjec.

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wina zdjęć a trochę głębokości graweru. To była wersja testowa i już poprawiłem głębokość jak i podmieniłem dwa obrazki.
      Co do rozmiarów to sugerowałem sie informacjami w sieci. Rozmiary ogólnie mogę zrobić dowolne chyba że Zasady jasno określają jak to ma wyglądać.
      Ogólnie myślałem że wszelkiego rodzaju efekty na modelach lepiej oznaczyć mniejszym tokenem bo chyba można kogoś sparaliżować i podpalić jednocześnie a na deser dorzucić jakąś truciznę.

      Jeśli się mylę to proszę mnie wyprowadzić z błędu.
      Nie znam po prostu tego systemu.

      Usuń
  2. Wg zasad tylko blast, scrap, body i scheme markery maja wytyczne co do rozmiarow. Reszta markerow symbolizujaca efekty (oprocz tych specyficznych czarow np sciana ognia od Sonii) faktycznie moze byc mniejsza byle byla czytelna. Jeszcze markery symbolizujace znaczniki w niektorych misjach naja byc 30mm.

    OdpowiedzUsuń