czwartek, 6 listopada 2014

Witajcie. Dzisiaj chciałbym pokazać Wam jeden z naszych pierwszych bestsellerów.

Kilka lat temu szykowałem  armię do gry Flames of War i pomyślałem że fajnie będzie umiejscowić piechotę na podstawkach z elementami zrujnowanego miasta.

Tak się złożyło że na rynku nikt nie miał "murów" w odpowiedniej skali.
Postanowiłem więc samemu coś wyrzeźbić a następnie powielić.

Po krótkiej chwili miałem już gotowy zestaw ceglanych murków i ku mojemu zdziwieniu spora ilość graczy zainteresowała się tym produktem.
Moje zdziwienie było tym większe że wykonanie czegoś takiego nie jest ogromnie skomplikowane.



Urok tych maleństw docenił jeden z najlepszych graczy Flames of War na świecie (kilkakrotnie wygrał turniej indywidualny na ETC oraz stawał na najwyższym podium z naszą drużyną narodową) Jakub Charmo.
Oto jak prezentują się murki w armii jaką malował:





Informacja o dostępności takich dodatków szybko się rozniosła w środowisku graczy FoW i pojawiło się sporo zapytań o te ceglane cudeńka :)
Dodałem kilka dodatkowych wzorów i cały czas cieszą się powodzeniem.

Mam nadzieję że Wam również się spodobały.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz