wtorek, 18 listopada 2014

Gun Pits & Fox Holes- czyli fortyfikujemy się.

Witajcie.


Ostatnio przeglądając różne blogi i fora internetowe trafiłem na ciekawy trend w rozpiskach Flames of War. Coraz więcej osób stawia na kompanie forteczne. I tak oto powstał pomysł stworzenia alternatywnych okopów i stanowisk artyleryjskich gdyż te oferowane przez producenta są po prostu drogie. Fakt ,trwałe i już pomalowane. Wystarczy tylko wyciągnąć z pudełka i można grać.

Jednak nie każdemu pasuje prepaint. Często gryzie się z schematem podstawek w armii więc tak czy inaczej gracze zmuszeni są malować na swój schemat.

A teraz może przejdźmy do tego co udało się zmontować z resztek starego projektu:



Po zmontowaniu prototypów z drewna, plastikardu i mas modelarskich zrobiłem formy i powieliłem.

Czemu zrobiłem to wszystko z żywicy?
Jest trwała. Ulepek z "bitsów" długo by nie wytrzymał i musiał bym mieć naprawdę dużo materiałów do robienia wielu podobnych elementów. A tak ograniczyłem się do resztek i żywicy.

Jak widać całkiem zgrabnie to wyszło. Jeśli macie ochotę kupić taki zestawik to zapraszam.

P.S. Na fotce jest zestaw okopów i dużych stanowisk. Posiadam jeszcze małe stanowiska pod działka na średnich podstawkach (też w tym klimacie).

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz