czwartek, 27 listopada 2014

Ostatnio mam mało czasu na wpisy ponieważ sporo się dzieje.

W miniony weekend brałem udział w Mistrzostwach Łodzi (WFB i WH40k) prezentując system Flames of War oraz szykowałem makiety do "Achtung! Macki Wojny 2014" czyli do naszego łódzkiego parowego turnieju Flames of War.

Ponadto spędzam dużo czasu nad projektami terenów i akcesoriów.

Uchylę rąbka tajemnicy nad czym obecnie pracuję.
Otóż kontynuuję prace nad terenami do FoW i zaczynam pracę nad terenami do Malifaux (dzięki Robert Majewski za pomysł) oraz Wolsunga.
Efektem ubocznym będą tereny do Mordheim/Warheim FS.
Stary zajomy z wojska przypomniał mi o jednym z "niekochanych" systemów jakim jest Warmachine & Hordes więc i tu się pojawi kilka rzeczy spod mojej ręki.
Mam nadzieję że jeśli nie w Łodzi to poza nią znajdą się chętni na moje wyroby.

Liczę na to że już w przyszłym tygodniu będę mógł zamieścić duży update z fotografiami a i może coś specjalnie na Mikołajki się znajdzie:)
Bądźcie czujni.
Rey.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz