sobota, 20 czerwca 2015

Zestaw umocnień/barykad/płotów sci-fi

Witajcie ponownie.

Tak jak obiecywałem, kolejny zaległy wpis.

Tym razem chciałbym zaprezentować alternatywę dla fortyfikacji sprzedawanych przez Głównego Wydawcę.

Projekt powstał z myślą o Warhammerze 40000 ale równie dobrze może służyć jako ogrodzenia w Afterglow, NST, Warzone czy Infinity.

Zaletą tego zestawu jest możliwość wymiany centralnego elementu na wyższy lub z innego materiału tworząc tym samym wysokie mury, banery reklamowe, potykacze itp.

No ale dość już pisania, przejdźmy do oglądania:


Zestaw składa się z 4 długich sekcji i 4 krótkich.
Nie jest aż tak dobrze spasowany jak zestaw cyber-ogrodzeń które robiłem z dedykacją do Infinity (chodzi o łączenia poszczególnych sekcji- występują szczeliny).
Jednak uznałem że nie jest tutaj potrzebne aż tak dokładne spasowanie bo jako stary gracz wh40k widziałem wiele razy jak gracze stawiali Aegis Defence line niechlujnie, tak aby po prostu zaznaczyć jakiś tam obszar.
Dodatkowo chciałem uzyskać możliwie uniwersalne elementy które równie dobrze będą się prezentować w zestawie jak i osobno.

Powstają również inne wersje tego zestawu np.:

W planach mam również bardziej ozdobne umocnienia. Ale to już temat na późniejszy wpis.

Pozdrawiam
Rey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz