sobota, 20 czerwca 2015

Organizer na farby.

Witajcie po dłuższej przerwie.

Chciałbym się podzielić z Wami kilkoma nowościami.
Ci którzy śledzą profil agencjareycast na facebooku są na bieżąco a tutaj niestety powstało sporo zaległości.

Postaram się w kilku wpisach pokazać nad czym pracowałem w tym czasie.

Od jakiegoś czasu doskwiera mi pewien problem który pojawia się w każdym warsztacie modelarskim.
Gdzie trzymać farby tak by nie zajmowały szuflad i niezliczonych ilości kartoników, pudełeczek, skrzynek itp. ??

Na rynku jest kilka firm które oferują różne organizery i stanowiska malarskie. Ja jednak postanowiłem zrobić sobie samemu organizer na farby. Po pierwsze, mam ograniczone miejsce więc taki organizer np.HZ by się nie zmieścił. Mam również niewielką ilość farb więc nie potrzebuję organizera na 30+ buteleczek.

Kilkanaście minut rysowania, kolejne kilkanaście na wycinanie i jest:

Organizer na 20 farb 17ml w standardowych buteleczkach jakich używa m.in. Vallejo.
Dodatkowo wyciąłem 10 otworków na pędzle i narzędzia oraz 3 większe na bardziej nietypowe rozmiary narzędzi.

Po upakowaniu wszystkiego na miejsca organizer prezentuje się tak:

Jak widać, całość prezentuje się całkiem zgrabnie.
Na fejsie kilka osób zwróciło uwagę że lepiej było by zrobić zamknięte otwory na farby by te po przechyleniu organizera nie wypadały. Spokojnie. Otwory są tak wycięte że farby nie wypadają nawet jak się organizer obróci o 90 stopni do przodu.

W planach mam zrobienie drugiego z otworami pod słoiczki stosowane przez GW i jedno pudełko w którym oba organizery będę mógł w razie czego spakować.

Pozdrawiam
Rey 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny. Ja mam średni stolik od HZ, nie mieści mi się tam wszystko co mam, ale większy z kolei na biurko by mi nie wszedł. Taki mały zgrabny jak Twój byłby dobry na dostawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ma wymiary 15,5/13,5/10 cm Razem z długim pędzlem Italieri 20 cm wysokości.

      Usuń