sobota, 23 stycznia 2016

Full Thrust wciąga niczym czarna dziura...

Nie sądziłem że produkcja okrętów do tego systemu (Full Thrust) sprawi mi taką frajdę.

Jeden z łódzkich graczy wystawia proxy okrutnej jakości (już lepiej by wyglądały kartoniki ze schematem).
Tak więc postanowiłem zrobić dla niego budżetową wersję floty.

Na pierwszy ogień poszedł największy okręt w grze. Superpancernik klasy Valleyforge z floty NAC.

Mam nadzieję że się Wam spodoba i dzięki temu zdobędę kilka dodatkowych zamówień tym samym rozwijając swój warsztat oraz powiększając grono graczy tego prostego ale jakże emocjonującego systemu.

Podziwiajcie:


To maleństwo ma 15 cm długości i 10 szerokości.
Składa się z trzech elementów: podstawki, kadłuba i mostka. Mostek razem z łącznikiem jest ciasno spasowany i wchodzi w kadłub na odległość około 1,5 cm.

Postanowiłem go tak skonstruować by nie było ryzyka połamania łącznika podczas transportu modelu.

Pozdrawiam
Rey

4 komentarze:

  1. Wygląda super. Czekam z niecierpliwością, kiedy zobaczę go gotowego na stole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie mam juz prawie gotową stację. Robi wrażenie- jest ogromniasta :)

      Usuń
    2. Spokojnie. Stacji i kilku innym obiektom poświęcę osobny wpis.

      Usuń