sobota, 11 kwietnia 2015

Podstawki miejskie sci-fi.

Po namowach kilku graczy zabrałem się za projektowanie podstawek i nakładek na podstawki do systemów sci-fi.

Na pierwszy ogień wziąłem temat miejski. Zainspirowany hexami których jest w Infinity pełno zrobiłem podstawki imitujące drobne płyty chodnikowe (oczywiście w kształcie sześciokątów).

Aby pokazać skalę na jednej z nich umieściłem model Isobel z Infinity. Model jest drobniutki.

A prezentują się tak:


W paczce będzie 10 sztuk 25mm (4 z sama kostką, 2 z pokrywą włazu do kanalizacji, 2 z pokrywą przekaźnika elektr., a nad dwoma ostatnimi nadal myslę).

W drodze mam pozostałe rozmiary z tym samym wzorem.

P.S.
Te podstawki na fotografiach to po prostu płyta 3mm HDF. Można je stosować samodzielnie lub dokleić np do podstawek z rantem (takich jak np. w Warmashine czy Malifaux), wtedy odrobinę się zapadają wewnątrz plastikowej podstawki.

Pozdrawiam.
Rey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz